Επέστρεψα

dsc03303_1024.jpg
Επέστρεψα…
Να σβήσουν λίγο τα χιλιόμετρα,και τα λέμε σύντομα…

~ από nightwhisper στο Ιανουαρίου 22, 2007.

7 Σχόλια to “Επέστρεψα”

  1. Παράθυρο ελπίδας
    στις αγωνίες της ψυχής μου,
    στα τολμηρά μονοπάτια του νου μου …

    Πρώτο πλάνο η σκοτεινιά του εαυτού μου,
    εκείνη που με γοητεύει και με φοβίζει συνάμα.

    Στον ορίζοντα
    το βαθύ μπλε της θάλασσας
    και το απέραντο λευκό του ουρανού.
    Θέλω να αφεθώ.
    Πόσο θέλω ν΄ αφεθώ στην αγκαλιά τους.

    Η πάλη με τον κόσμο μου.
    Η δίψα μου για αιώνια αγάπη και ζωή.

    Καλώς ήρθες πίσω
    αγαπημένε ονειροπόλε ψίθυρε της νύχτας …

  2. Καλώς σας βρήκα…
    Ταξιδιάρικα λόγια ,
    και λίγο φώς ,όντως, βλέπω απο το παράθυρο!

  3. Φίλε nightwhisper

    τα λόγια αντικατοπτρίζουν τα ταξίδια της ψυχής μας. Και κάθε φωτογραφία μας ταξιδεύει στον εσώτερο κόσμο μας και μας καλεί να δούμε πολλά…

    Η φωτογραφία σου μου θύμισε στιγμές που έψαχνα απεγνωσμένα για μια χαραμάδα με λίγο φως (εδώ έχουμε ολόκληρο παράθυρο…).

    Όταν ήμουν παιδί, τα καλοκαίρια στο σπίτι του παππού (σε κάποιο μικρό Αιγαιοπελαγίτικο νησί) περίμενα πως και πως να πέσουν το μεσημέρι για ύπνο όλοι και εγώ καρφωνόμουν στο παράθυρο της κουζίνας να κοιτάζω την απεραντοσύνη της θάλασσας. Κι όταν ένιωθα πώς ούτε αυτό μου έφτανε, έτρεχα να ανεβώ στο μικρό βουναλάκι στην απέναντι πλευρά του όρμου που είχαμε το σπίτι μας. Και εκεί πάνω έτρεχα προς το μικρό ακρωτήρι με το φάρο και χάζευα στον ορίζοντα την αγκαλιά της θάλασσας να ανταμώνει τον γαλανόλευκο ουρανό! Γέμιζα χαρά και ελπίδα.

    Τόσα χρόνια μετά, ακόμη αυτό αποζητώ – φως, χαρά, ελπίδα, ζωή…
    (και το σπίτι μου το επέλεξα να είναι ψηλά, ανοιχτό στη θάλασσα και στον ουρανό)

    Ιδανικό άκουσμα ατενίζοντας αυτή τη φωτογραφία:
    το αγαπημένο μου τραγούδι «Coast of Malabar» με τον Ry Cooder
    από το άλμπουμ «The Long Black Veil» (The Chieftains, 1995).

    Φλυάρησα … συγγνώμη!

    Καληνύχτες και … καλημέρες!

  4. Στον καθρέφτη του ωκεανού
    και της ατέρμονης θάλασσας
    έγυρα να ονειρευτώ,
    κι ο κόσμος χώρεσε
    στη σχισμή μιας βραχονησίδας..
    Βρέθηκα να αναμετρώ το άπειρο
    σε μια μικρή σπηλιά με βότσαλα και μ’ανεμώνες.

    Γυρισα πίσω τον καιρό
    πιάστηκα απ’τις κορφές των πλατάνων
    κοίταξα τον άνεμο κατάματα
    κι έκλαψα απ’τη βροντή που μου έσπασε μέσα στα μάτια.
    Έκοψα μια κλωστή απ΄το στερέωμα
    έδεσα μια πλεξούδα στα μαλλιά μου
    κι άρχισα να πορεύομαι στη θάλασσα
    να μυηθώ στα μυστικά της…

    (Υποσχέθηκα κάποτε
    στην αγνότατη κόρη
    το βοτάνι του αέναου ύπνου
    για να κοιμάται προσμένοντας το γυρισμό
    αυτού που της χάρισε το πρώτο φιλί.
    Έμαθα πέρσι πως ενώθηκε
    με τη χρυσή γραμμή των οριζόντων,
    μα ούτε που θα της το πω.
    Αξίζει η προσμονή.)

    Τελικά αυτή η φωτογραφία κρύβει μέσα της πολλές εικόνες..πολλές ομορφιές…πολλά μυστικά.
    καληνύχτα

  5. Το κορμί μου λυγίζω
    τα φτερά μου μαζεύω
    μήνυμα θα γίνω
    σε μπουκάλι ναυαγού.

    Άνεμος μακρινός κύμα σηκώνει
    μετέωρος μένω σε αυτή την φουσκοθαλασσιά
    Μ’ αναπνοή κομμένη
    τα λόγια που τον βαραίνουν
    προσπαθώ να αφουγκραστώ.

    Ηλιαχτίδες από οράματα με φάρους
    συντροφεύουν το ταξίδι
    Το δάκρυ της κόρης πυξίδα για μένα
    τους ομόκεντρους κύκλους αναζητώ,
    στο απέραντο γαλάζιο.

    Μία ανατολή θέλω να χαρίσω,
    μυστικά από αλλοτινούς κόσμους να μοιραστώ.
    Η υπόσχεση να εκπληρωθεί
    η προσμονή να ευοδωθεί.

  6. …Τελικά οι στίχοι σου κρύβουν πολλές εικόνες…
    Καλημέρες και…καλωσόρισες.
    Όποτε το αισθάνεσαι, χάριζε μας όμορφες εικόνες σε αυτήν την γωνιά του net.

    😉

  7. Καλώς σας βρήκα! Και πραγματικά χαίρομαι γι’αυτό…Είναι πολύ ενδιαφέροντα όσα έχουν γραφτεί!
    Καληνύχτα και καλή Σαρακοστή.

Σχολιάστε

 
